Personaliseren: altijd bingo!

Postcode Loterij

Wat doe je als je een idee hebt om meer te personaliseren dan alleen de naam en het adres van de ontvanger? Dan vraag je PSI-Vransen naar een oplossing op maat. Het idee werd vertaald in een DM-productie geheel passend binnen het budget. Door het selecteren van de juiste productiefaciliteiten, scherpe inkoop, diepgaande kwaliteitscontroles en strakke coördinatie werd het mogelijk om verschillende gepersonaliseerde items samen te voegen in één opvallende envelop.

Wij houden van variatie

De Persgroep
De Persgroep heeft heel wat merken in haar portfolio en één database met abonnees. Hoe krijg je dan de communicatie van de verschillende merken en het gebruik van heel veel elementen in één productie? Gewoon veel varianten inzetten zonder dat het te complex wordt. PSI-Vransen bedacht een oplossing om elke variant geheel in full colour te wisselen zonder invloed op de kosten. De direct mail specialisten van PSI-Vransen zorgden voor efficiënte sortering van de data, productie coördinatie en kwaliteitscontrole.

Als een
VIP worden
behandeld

LOYALITEITSPROGRAMMA
Ruim 10 jaar geleden werd het idee geboren van een speciale V&D VIP-kaart. Maar hoe pak je zoiets verder op? Voor het antwoord op deze en nog veel meer vragen werd PSI-Vransen om advies gevraagd. PSI-Vransen zorgde voor invulling en coördinatie van hele het proces rondom de V&D VIP programma en de daarop volgende direct mail producties, dataverwerking en fulfilment. De samenwerking leidde tot meer dan een miljoen kaarthouders die kostenefficiënt, snel en effectief benaderd werden.