Persoonlijk & relevant

Boels

Wat doe je als je 2500 verschillende professionele machines en gereedschappen verhuurt voor heel veel verschillende doelgroepen? Juist, de direct-mail relevant en persoonlijk maken. Voor Boels bedachten we een speciale direct-mail met een per doelgroep afgestemde boodschap, geheel geautomatiseerd. Hierdoor wordt personaliseren eenvoudiger en kan alles in een run efficiënt worden geproduceerd. Er werd gevarieerd met 450 verschillende ondertekenaars (depotmanagers), de 3 dichtstbijzijnde vestigingen in de buurt van ontvanger, 11 talen, 10 landen, verschillende product segmenten en een variatie in het aanbod.

Personaliseren: altijd bingo!

Postcode Loterij

Wat doe je als je een idee hebt om meer te personaliseren dan alleen de naam en het adres van de ontvanger? Dan vraag je PSI-Vransen naar een oplossing op maat. Het idee werd vertaald in een DM-productie geheel passend binnen het budget. Door het selecteren van de juiste productiefaciliteiten, scherpe inkoop, diepgaande kwaliteitscontroles en strakke coördinatie werd het mogelijk om verschillende gepersonaliseerde items samen te voegen in één opvallende envelop.

Wij houden van variatie

De Persgroep
De Persgroep heeft heel wat merken in haar portfolio en één database met abonnees. Hoe krijg je dan de communicatie van de verschillende merken en het gebruik van heel veel elementen in één productie? Gewoon veel varianten inzetten zonder dat het te complex wordt. PSI-Vransen bedacht een oplossing om elke variant geheel in full colour te wisselen zonder invloed op de kosten. De direct mail specialisten van PSI-Vransen zorgden voor efficiënte sortering van de data, productie coördinatie en kwaliteitscontrole.