WIJ ZIJN PSI-VRANSEN

Samenwerken?

Maalderij 21D, 1185 ZB Amstelveen
Postbus 12330
1100 AH AMSTERDAM
KvK nr.: 34234791
Telefoon: +31 20 495 38 38
(ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur)

Vakantie, het cruist door je gedachten

Holland America Line, de toonaangevende aanbieder van cruisevakanties, heeft 
haar klanten, prospects en leads verleid met een aantrekkelijke direct mailcampagne. PSI-Vransen en Holland America Line bundelden hun krachten om een direct mail te creëren, gericht op het prikkelen van reislust en het aanmoedigen van boekingen.

Deze slim opgebouwde direct mailcampagne was gericht op verschillende doelgroepen. Bestaande klanten, leads uit verschillende kanalen en prospects (die zijn geselecteerd op basis van een uitgebreide segmentatie-analyse). Het DM-pack zelf bestaat uit een envelop, een brief met een coupon en een 8 pagina’s tellende krant vol inspiratie en informatie over de wondere wereld van het cruisen. Voor leads en prospects is een extra informatieve flyer toegevoegd, vol met overtuigende argumenten waarom een cruisevakantie voor iedereen kan zijn.

De samenwerking

Holland America Line en PSI-Vransen werkten zij aan zij aan het vormgeven van deze campagne. Terwijl beide partners hun expertise inbrachten voor het ontwerp, verzorgde PSI-Vransen vervolgens de productie, handling en verzending naar zowel consumenten als reisagenten. Deze samenwerking heeft een uitgebalanceerde mix van informatie en visuele aantrekkingskracht opgeleverd, waardoor elke ontvanger wordt uitgenodigd om de wereld van het cruisen te verkennen.

Het aanbod

Een cruciaal onderdeel van deze campagne was het speciale aanbod voor bestaande klanten en eerder verworven leads: bij het boeken van een geselecteerde reis ontvingen zij extra boordtegoed, als een verleidelijke bonus voor hun loyaliteit. Voor prospects was er een aantrekkelijke trigger om de eerste stap richting een Holland America Line-avontuur te zetten, namelijk de kans om een gratis cruise te winnen.

Door deze doelgerichte aanpak, waarbij elk element van de direct mail nauwkeurig was afgestemd op de verschillende doelgroepen, heeft Holland America Line de interesse gewekt van potentiële reizigers op diverse niveaus. De combinatie van verleidelijke visuele content, informatieve inhoud en onweerstaanbare aanbiedingen heeft de verbeelding geprikkeld en de gedachte aan een cruisevakantie als dé ideale manier om de wereld te ontdekken, versterkt.

Categorie:

Tags:

Werving, Loyalty, activatie, krant, envelop, coupon, productie, design