PSI-Vransen test als eerste geadresseerde verspreiding van Spotta
Bij PSI-Vransen geloven we in de kracht en toekomst van direct mail, wanneer dit zorgvuldig en doelgericht wordt ingezet. Daarom zoeken we voor elk project naar de meest effectieve combinatie van data, boodschap, vorm én verspreiding.
Recent hebben we als eerste in Nederland geadresseerde verspreiding via Spotta ingezet. Een primeur voor gerichte direct mailcampagnes, als aanvulling op de reguliere verzending via PostNL.
Direct mail afgestemd op klant én moment
Direct mail is een effectief kanaal. Daarbij testen we continu met vorm, inhoud én nu ook met verspreiding. Bij een recente DM-campagne voor een van onze opdrachtgevers is gekozen om een deel van de oplage te verspreiden via Spotta direct mail.
Waarom deze aanpak interessant is
Als regisseur van het traject begeleiden we opdrachtgevers ook in de keuze voor een distributieoplossing die op dit moment het beste aansluit bij doel en doelgroep, zoals bijvoorbeeld inserts en bijsluiters, huis aan huisverspreiding of geadresseerde en/of gepersonaliseerde post. Zo biedt de samenwerking met Spotta het voordeel van geadresseerde weekendbezorging (za/zo/ma).
Klantvraag als uitgangspunt
Bij PSI draait het altijd om de vraag van de klant. Of het nu gaat om bereik, relevantie of rendement. Proactief meedenken is het uitgangspunt en zetten we hierbij de juiste partners in om tot het beste resultaat te komen.
Ontdek de mogelijkheden voor jouw merk
Wil je weten wat er mogelijk is met direct mail, afgestemd op jouw doelgroep en doelstelling? We denken graag met je mee over een aanpak die werkt. Plan direct een afspraak in via onderstaande button of bel ons direct voor een afspraak +31 20 495 38 38.