WIJ ZIJN PSI-VRANSEN

Samenwerken?

Maalderij 21D, 1185 ZB Amstelveen
Postbus 12330
1100 AH AMSTERDAM
KvK nr.: 34234791
Telefoon: +31 20 495 38 38
(ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur)

Direct Mail voorbeelden: Een greep uit onze projecten

Ontdek onze inspirerende direct mail voorbeelden en campagnes. Bekijk de verschillende campagnes die laten zien hoe merken en bedrijven met creatieve en effectieve direct mail de kracht van dit kanaal benutten om doelstellingen zoals klantloyaliteit, merkbekendheid en conversie te vergroten.

Laat je inspireren door innovatieve ontwerpen en leer hoe direct mail jouw marketingstrategie kan versterken. Of je nu op zoek bent naar direct mail inspiratie, specifieke voorbeelden of manieren om je doelgroep te activeren, hier vind je alles voor een succesvolle direct mail campagne.

Een prachtig resultaat

“De Hartstichting is heel blij met het prachtige resultaat wat behaald is met deze DM-campagne. De fijne samenwerking tussen PSI en de Hartstichting heeft bijgedragen aan het succes; met onze gezamenlijke inspanningen hebben we elkaar kunnen inspireren tot een krachtig mailpack.”

Inge Ruijgt de Hartstichting

“Zij denken mee in creativiteit, maar ook of dingen productie- en kostentechnisch haalbaar zijn”

“Voor direct mail, maar ook voor huis-aan-huismaterialen en inserts, werkt DPG Media intensief samen met PSI-Vransen. Zij zijn voor ons de expert, weten wat het beste werkt. Als wij het sterk thematisch of juist commercieel willen hebben, dan komt mijn contactpersoon Peter Burmanje met ideeën. Op basis daarvan beslissen wij wat we doen, gelet op creativiteit en kosten.” “De meerwaarde van PSI-Vransen is dat zij meedenken in creativiteit, maar ook of dingen productie- en kostentechnisch haalbaar zijn. En natuurlijk een stuk gemak.”

Dennis Brouwers DPG Media

"Van creatie tot fulfilment"

De Trombosestichting Nederland werkt al jaren graag samen met PSI-Vransen. Zij verzorgen meerdere DM’s voor de Trombosestichting, van creatie tot fulfilment. En met succes!

Yen-li Busscher Trombosestichting

"Expertise en het denken in oplossingen"

Niels en Menno kwamen langs met een flinke stapel samples. Daar zat ook het mini-magazine bij, dat we in samenwerking met onze vormgevers en copywriters hebben uitgewerkt. Ook in die fase hadden we nauw contact met PSI Vransen onze de productie. Op hun advies hebben we bijvoorbeeld een klein flapje weggelaten. Daardoor is flink bespaard op de productiekosten en de portokosten. Dat is de expertise en het denken in oplossingen die zij in huis hebben. Daar hebben we natuurlijk gebruik van hebben gemaakt.’

Maura van de Kempe Vanilia

“Ervaring waar wij trots op zijn”