“Zij denken mee in creativiteit, maar ook of dingen productie- en kostentechnisch haalbaar zijn”
“Voor direct mail, maar ook voor huis-aan-huismaterialen en inserts, werkt DPG Media intensief samen met PSI-Vransen. Zij zijn voor ons de expert, weten wat het beste werkt. Als wij het sterk thematisch of juist commercieel willen hebben, dan komt mijn contactpersoon Peter Burmanje met ideeën. Op basis daarvan beslissen wij wat we doen, gelet op creativiteit en kosten.” “De meerwaarde van PSI-Vransen is dat zij meedenken in creativiteit, maar ook of dingen productie- en kostentechnisch haalbaar zijn. En natuurlijk een stuk gemak.”
Dennis Brouwers DPG Media “
"Van creatie tot fulfilment"
De Trombosestichting Nederland werkt al jaren graag samen met PSI-Vransen. Zij verzorgen meerdere DM’s voor de Trombosestichting, van creatie tot fulfilment. En met succes!
Yen-li Busscher Trombosestichting “
"Expertise en het denken in oplossingen"
Niels en Menno kwamen langs met een flinke stapel samples. Daar zat ook het mini-magazine bij, dat we in samenwerking met onze vormgevers en copywriters hebben uitgewerkt. Ook in die fase hadden we nauw contact met PSI Vransen onze de productie. Op hun advies hebben we bijvoorbeeld een klein flapje weggelaten. Daardoor is flink bespaard op de productiekosten en de portokosten. Dat is de expertise en het denken in oplossingen die zij in huis hebben. Daar hebben we natuurlijk gebruik van hebben gemaakt.’